CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, April 27, 2008

Just a quick post!!

OMFG! I am sooooooooooooo exhausted!!! I had a huge weekend and am feeling a little under the weather ffs! So I have given blogging a miss for this weekend and am planning on falling into a coma for the next hundred hours ffs! Bloody hell!!!

I shall be stalking everyones blogs tomorrow! SO Watch out!! :-P


OH!!! Because I have been so busy I haven't started RAT GiRL Part 3 yet! But I am soooo excited to start it tomorrow! But in the mean time...

I did make THIS!!!

Check it out for a GiGGLe!!

See you sooooooooooooooooooooon

xx

10 GiGGLeS:

Daryl E said...

Relax and enjoy a day off .. then hurry back and play some more! ... do that MEME from my Verbose Blog .. its not so easy to use just one word answers .. xoxoDaryl

Vi said...

Typical, you are giving the merhcancise away for free! lol.

Make some money FFS!!!!

Giggle! said...

Daryle - heehee I've already started on it, you're right! It aint easy!!! Almost finished! :-) I'll let ya know when I'm done :-) xx


Aunty Vi - LMFAO!!!! Like I would sell a bunch of crappy graphics ffs! LOL Wait till I'm real famous and I'll sell real life stock! :-P *GiGGLeS* xx

Pixie said...

You seem to have as much energy as Aunty Vi,and pack as much in, no wonder you need to rest......
pxx

Rhea said...

Enjoy your coma and get lots of rest! I love your Rat Girl store...hehe. The expressions on her/your face are priceless. They totally crack me up, and I snort drinks through my nose every time I see them. :o)

Giggle! said...

pixie - haha ... I can't quite keep up with Aunty Vi when it comes to drinking! :-P xx


Rhea - Thank you hahaha I have so much fun making them!! xx

trublmaka said...

Rest well sweety. I know you.. its full steam ahead or nothing! lol

Giggle! said...

Trub - *GiGGLeS* Ya know me too well! xx

nitebyrd said...

Sleep well, Gig!

LOVE,LOVE,LOVE the Rat Girl Shirts.

Giggle! said...

Nite - *GiGGLeS* THANK YOU THANK YOU THANK YOU :-D xx